Toimitusehdot

TOIMITUSEHDOT

Yhteystiedot

Nineon Oy
Y-tunnus 3185512-4
Rautalantie 25
37800 Akaa
p. 040 2200 931
info@nineon.store

Verkkokauppa

Nineon Oy myy erilaisten kerhojen, yhdistysten ja yritysten jäsenille ja kannattajille suunnattuja kustoimoituja tuotteita Suomessa osoitteessa kerhotuote.fi. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. 

Maksaminen ja maksutavat

Kerhotuote.fi käyttää maksunvälityspalveluja. Verkkokaupassa voit maksaa seuraavilla maksutavoilla:

  • Checkout Finland:
    • verkkopankit: Nordea, Osuuspankki, Säästöpankki, POP-pankki, Danske Bank, Handelsbanken, S-pankki, Ålandsbanken ja LähiTapiola
    • luottokortit: VISA, MasterCard
    • mobiilimaksut: MobilePay, Pivo
  • PayPal

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustavat ja -kulut

Tilatut tuotteet lähetetään asiakkaalle postitse. Lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella. Toimituskulut määrittyvät tilattujen tuotteiden mukaan ja ne näytetään ostoskorissa ja kassalla.

Toimitusaika

Tuotteiden kustomoinnista johtuen tuotteita ei ole varastossa valmiina, vaan jokainen tuote valmistetaan tilauksesta. Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta riippuen 1-3 viikkoa. Suurimpien sesonkien alla toimituksissa voi olla tilausmäärien kasvusta tai raaka-materiaalien toimituksista aiheutuvia väliaikaisia viivästyksiä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Tiettyjen erikoistuotteiden tilausajat voivat olla pidempiä. Näistä kerrotaan tuotteiden tiedoissa erikseen.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Halutessasi palauttaa tuotteen, ole aina ensin yhteydessä meihin!

Kerhojen, yhdistysten ja yritysten logo- ja kuvapainatuksilla, brodeerauksella tai muulla asiakkaan valitsemalla erikois-kustomoinnilla varustetuilla virheettömillä tuotteilla ei ole peruutus- eikä palautusoikeutta, koska nämä tuotteet ovat asiakkaan toivomusten mukaisesti valmistettuja mittatilaustuotteita.

Virheellisen tuotteen osalta asiakkaalla on normaali 14 päivän palautusoikeus. Pääsääntöisesti pyrimme silloin lähettämään sinulle uuden tuotteen. Mikäli virhe on asiakkaan tekemä (esimerkiksi väärin kirjoitettu personointi-teksti) vastuu virheestä on asiakkaalla.

Muiden, yleisten tuotteiden osalta asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruutusilmoitukseen tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen info@nineon.store.

Kun olemme hyväksyneet palautuksen/peruutuksen, tuote tulee palauttaa 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

Halutessasi palauttaa tuotteen, ole aina ensin yhteydessä meihin! Mikäli tuotteessa on virhe, lähetä meille valokuva virheestä. Kerromme sen jälkeen sinulle, mihin palautat tuotteen (Virheelliset ja virheettömät palautukset tapahtuvat eri paikkoihin). Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme postimaksun.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä meille viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostilla osoitteeseen info@nineon.store tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.